Jump to content
Karma’s Hat

[Finnish] Suomalaiset heput 2.0

Recommended Posts

Oot suomalainen? O_o

Biopanda on tulossa Suomeen joulukuussa, (= ainakin Nuclear cat tulee aivan varmasti mukaan jos pandakin :D) että jos esimerkiksi jonkinlaista miittiä suunnitellaan, niin tehdään se mieluiten aaton jälkeen. Ja jos Pretsyllä on juuri silloin viikonloppuvapaa, niin silloin ehkä miittailemaan... ehkä? Mä varmaan saisin jostain paikasta yösijan, joten pystyisin tulemaan kanssa täältä kehä kolmosen ulkopuolelta. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huomatkaa, immeiset, että pyrin olemaan töissä esim. kaikki pyhäpäivät, koska a) parempi liksa ja B) vältyn viettämästä mitään pippaloita perheeni kanssa.

Ja joo, Nuku tulee mukaan jos saatte jotenkin ihmeen kaupalla suostuteltua Pandan mukaanne. :'D Tosin voin kokemuksesta sanoa, että se tulee ensisijaisesti kysymään multa, että haluanko MÄ lähteä. Eli se menee enemmänkin niin päin, että jos minä päätän haluta tulla, niin Panda lähtee mun mukaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hyvä panda , jatka sama tahtia

Kiitos <3 Yritän kovasti :D

Olen niin innoissani, koska ostin tänään lentoliput Suomeen. Hyvästi rahat~

Share this post


Link to post
Share on other sites
hyvä panda , jatka sama tahtia

Kiitos <3 Yritän kovasti :D

Olen niin innoissani, koska ostin tänään lentoliput Suomeen. Hyvästi rahat~

X3 Dying in 3...2...1...

No en kirjottanu suomeks sori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En aio konsertille :< Saavun Suomeen konserttia edellisenä päivänä. (I need to study a lot more first, because I probably totally messed this post up)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon ajatellut meneväni BLACKLINEen ihan vaan kiinnostuksen takia. D: Ja ikävöin jo keikkailua, koska viimeisin keikka oli Dir en grey Nosturilla. XD Se on onneksi perjantaina, joten nyt vaan pitää etsiä yöpaikka esim. koko viikonlopuksi. Yksi toinen juttukin pitäisi varmistua kuitenkin ensimmäisenä, joten katotaan mikä tulos on ennen kuin alan lupailemaan mitään.

Vinkvink Yuugi eiku

// Some words didn't work, but you did well, Panda ♥ Just try to think what you did wrong and it will be awesome. :'D

(I can tell you that edellisenä --> edeltävänä, though. I hate Finnish, I really feel your pain. :/)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alustavasti tarkotus mennä, vaikka hintaa on noin kympin liikaa. Keikkailua tosiaan ikävä... Tarpeeksi ikävä mennäkseni jonkin käppäsen nevöhörd-bändin keikalle kolmella kympillä lolol. Kiinnostaa enemmän sentään kuin joku plunq-loqq.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dispon kanssa sama mieltä , saurava keikka näytäis mulla olevan Mindless Self Indulgence tossa marraskuusa mutta ajatelin kyllä mennä ennen sitäkin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bumping for MH FIN-miitti 2013 (vaikka 70% todennäköisyydellä en ottaisi edes osaa koko juttuun itsestään selvän asian takia)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon vapaa tulemaan Helsinkiin periaatteessa koska vaan helmikuun lopun ja huhtikuun puolivälin aikana.

Toki käy muulloinkin, mutta sitten pitää järjestellä typerästi kyydit ja hoitajan katille, eikä mua pahemmin innosta se. ;s

Share this post


Link to post
Share on other sites

mitti vois olla ihan jees

mutta hyvä uutta vuotta , itse viettin egyptissä uuden vuoden ja tulin takaisin eilen

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...