Jump to content
sai

[Dutch] Nederlanders, verenigt u! 2.0

Recommended Posts

Guest Magatsu

geef mij maar liever manga :3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoera, 1e post van 2013 -proud- !

 

Deze topic moet echt weer 's levendiger worden. ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij zijn veel leuker dan Duitsers [2]

 

Trouwens ligt het aan mij, of komen steeds minder VK bands naar Nederland? Het lijkt alleen nog maar alsof de kleine indie bandjes komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet dat er uberhaupt veel interessants kwam daarvoor, maar idd het is tegenwoordig wel heel triest :\\\\

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij zijn veel leuker dan Duitsers [3]

 

Eerst hadden we nog Kaggra,, D, Miyavi en Diru. Nu komen er.... kleine bandjes waar niemand in geïnteresseerd is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uhuh, ja die komt binnenkort nog :P

maar 't is idd zo dat er minder vk bands naar NL komen, zelfs voor de MICRO HEAD 4N'S is NL vd lijst afgeschrapt terwijl we eerst wel erop stonden, op mijn flyer die ik kreeg tenminste. XD

 

meannie people :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet dat ze nu super hit nummer 1 waren ofzo, haha. Kennelijk is een D tour voor 2013 zo goed als zeker, dus ik gok dat die wel spelen, maar dan in Amsterdam ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol, PLUNKLOCK komt weer. Is dat niet die verschrikkelijke band met een zanger die backtrack moet gebruiken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was hij zo slecht @ live dan? XD

 

Ik ben niet naar hun vorige EU tour geweest, though hun releases pretty okay klinken... xD

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Magatsu

Waarom kan er niet eens een band in Groningen of Maastricht komen ><; Kan ik tenminste ook eens een concert tot het einde meemaken.

 

 

omdat ze denken dat mensen dan niet komen.

als zou een band naar Eindhoven komen dan zou je nog terug kunnen naar Maastricht..

zelfs Steff durft dat niet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maastricht (wat ik me ervan kan herinneren dan, lol) is best een internationale stad. Als je daar een concert houdt, komen er vast ook Belgen en Duitsers op af. Als ik vaker mensen zie die de bands door het hele continent volgen en om 8 uur 's ochtends al in de rij staan, zouden ze zich het tripje naar M'tricht vast ook wel kunnen veroorloven.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Magatsu

vraag me wel af tot hoe laat de treinen naar Eindhoven dan rijden. oh.. Venlo is voor mij ook goed als nood station eventueel. is maar half uurtje met de auto.

 

Maar ja.. al zeg je.. zo van.. dan kan België en Duitlsand ook komen.. dan geloven ze dat alsnog niet.

 

Dus.. het zuiden daar zou je nooit een VK band zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is een band die meerdere malen in Groningen is geweest... Hoe heten ze ook alweer... Oh, Melt Banana.

Envy en Mono hebben er ook gespeeld. 

Polysics waren geloof ik ook in grunn

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...